Особистий кабінет

  • Навіщо потрібен Особистий Кабінет?

    Особистий Кабінет - це місце, де Ви можете слідкувати за станом свого особового рахунку, оплатами і списаннями коштів за послуги, змінювати тарифний план, замовляти послуги телебачення, "заморожувати" рахунок, читати оголошення та інші послуги

  • Як можна перевірити стан особового рахунку?

    Ця інформація відображається в Особистому Кабінеті, доступному на сайті компанії, в профілі користувача, при необхідності оператор технічної підтримки також може повідомити поточний стан Вашого рахунку.

  • Які функції мені будуть доступні через особистий кабінет?

    -Ваші реєстраційні данні;- перегляд поточного балансу;- встановлений тариф;- перегляд інформації про надходження коштів на Ваш рахунок;- зміна тарифного плану;- "заморожування" особового рахунку;- послуга Експрес-кредит на 1 день;- управління послугою Телебачення;- ознайомлюватись з оголошеннями;- проводити оплату за послуги; - звертатись до RealWeb p запитаннями.

  • Коли знімається абонентська плата?

    Кошти знімаються щомісяця 1 числа в 00:00 ночі за поточний місяць користування послугами.

  • Способи оплати та терміни надходження коштів на рахунок?

    Поповнити особовий рахунок Ви можете одним із таких способів:- в особистому кабінеті на нашому сайті Ви можете поповнити рахунок за допомогою пластикових карт Visa / MasterCard, використовуючи систему "LigPay" (https://www.liqpay.ua/uk). *- в особистому кабінеті на нашому сайті Поповнення рахунку через платіжний сервіс Privat24 *- за допомогою терміналів ПриватБанку (готівкою)**- на офіційному сайті LigPay *- через платіжний сервіс GooglePay** - надходження моментально** - надходження грошей через 1 день, кошти можуть надходити із затримкою до 3-x днів

  • Чи можу я сам розблокувати рахунок?

    На жаль дана функція відсутня для самостійного розблокування. Розблокувати рахунок Ви можете зв'язавшись з нами по телефонам:+38(093) 272 07 07+38(095) 272 07 07+38(098) 272 07 07Можливо ця функція буде доступна в тестовому режимі з 01.04.2023 р.

  • Що робити, якщо пароль в особистий кабінет загублений?

    Для відновлення логіна і пароля від Особистого Кабінету, необхідно зв'язатися з нами по телефонам:
    +38(093) 272 07 07
    +38(095) 272 07 07
    +38(098) 272 07 07
    вам необхідно буде підтвердити реєстраційні данні абонента.

  • Як змінити тарифний план інтернету?

    Для зміни тарифного плану Інтернет: Вам необхідно зайти в свій Особистий кабінет за адресою user.realweb.net.ua, відкрити пункт меню - Заміна тарифу і вибрати в графі Тариф наступного місяця потрібний Вам тариф, після натиснути клавішу Застосувати. Зміна тарифного плану здійснюється після закінчення поточного розрахункового періоду, за умови наявності достатньої кількості грошових коштів на Вашому особовому рахунку. Перехід з більш високою вартості на більш низьку - безплатний.

  • Як зміни тарифний план телебачення:

    Вам необхідно зайти в свій Особистий кабінет за адресою user.realweb.net.ua, відкрити пункт меню - OMEGATV, змінити тариф для ТВ: вибрати потрібний Вам тариф і натиснути кнопку Змінити тариф. Тариф буде змінений з 1 числа наступного місяця. 

Made with